Informacje o ogłoszeniu
Termin składania ofert
do dnia 27-12-2019
Numer ogłoszenia
1222129
Status ogłoszenia
Aktualne
Miejsce i sposób składania ofert
Oferty należy składać do dnia 27.12.2019 r. do godz. 10:00 w Biurze Zamawiającego – adres: Charytatywne Stowarzyszenie Niesienia Pomocy Chorym MISERICORDIA, ul. Głuska 145, 20-442 Lublin lub na adres email: [email protected]
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Irena Drozd
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
665150403
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, polegające na remoncie pomieszczeń byłej szkoły podstawowej w Wołkowianach z przeznaczeniem na mieszkania wspomagane, obejmujące wymianę stolarki okiennej oraz wykonanie robót towarzyszących.
Kategoria ogłoszenia
Roboty budowlane
Podkategoria ogłoszenia
Roboty budowlane
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo: lubelskie Powiat: chełmski Miejscowość: Wołkowiany gmina Żmudź
Opis przedmiotu zamówienia
Cel zamówienia
Celem zamówienia jest remont pomieszczeń byłej szkoły podstawowej w Wołkowianach z przeznaczeniem na mieszkania wspomagane, obejmujące wymianę stolarki okiennej oraz wykonanie robót towarzyszących.
Przedmiot zamówienia
Zakres prac obejmuje wymianę stolarki okiennej:
· demontaż istniejącej stolarki okiennej i parapetów,
· przygotowanie ościeży do montażu nowej stolarki okiennej,
· montaż nowej stolarki okiennej,
· wykonanie obróbek tynkarskich i malarskich oścież,
· montaż parapetów,
· oczyszczenie powierzchni stolarki po jej montażu,
· wywiezienie materiału z rozbiórki.
Roboty budowlane oznaczają pełen zakres robót budowlanych, robót demontażowych i montażowych oraz robót towarzyszących związanych z wymianą stolarki okiennej oraz parapetów. Planowane do wymiany okna nie mogą spowodować zmian konstrukcyjnych budynku oraz posiadać zewnętrzne walory estetyczne, funkcję użytkową oraz winny być wizualnie tożsame z istniejącą stolarką okienną.
· demontaż istniejącej stolarki okiennej i parapetów,
· przygotowanie ościeży do montażu nowej stolarki okiennej,
· montaż nowej stolarki okiennej,
· wykonanie obróbek tynkarskich i malarskich oścież,
· montaż parapetów,
· oczyszczenie powierzchni stolarki po jej montażu,
· wywiezienie materiału z rozbiórki.
Roboty budowlane oznaczają pełen zakres robót budowlanych, robót demontażowych i montażowych oraz robót towarzyszących związanych z wymianą stolarki okiennej oraz parapetów. Planowane do wymiany okna nie mogą spowodować zmian konstrukcyjnych budynku oraz posiadać zewnętrzne walory estetyczne, funkcję użytkową oraz winny być wizualnie tożsame z istniejącą stolarką okienną.
Kod CPV
45420000-7
Nazwa kodu CPV
Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
Dodatkowe przedmioty zamówienia
45000000-7 – roboty budowlane,
45421132-8– instalowanie okien,
45400000-1 – roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45421132-8– instalowanie okien,
45400000-1 – roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
Harmonogram realizacji zamówienia
Zakończenie całości zadania: 30 dni od dnia podpisania umowy. Przewiduje się możliwość wydłużenia tego terminu w przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Nie ustala się szczególnego warunku w tym zakresie
Wiedza i doświadczenie
– wykaz minimum jednego zamówienia o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł bruttow zakresie wymiany stolarki okiennej wykonanych w ostatnich 5 latach oraz oświadczenie, że zadania te zostały wykonane prawidłowo lub referencje potwierdzające prawidłowość wykonania w/w zadań. Wykaz powinien zawierać nazwę zadania (lub nazwę projektu), wartość zadania oraz nazwę, adres i numer telefonu Zamawiającego dane zadanie – w celu umożliwienia weryfikacji wykazu. Wykaz powinien zawierać klauzulę „Wyrażam zgodę na weryfikację podanego wykazu robót poprzez wystąpienie z zapytaniem do Podmiotów wskazanych w Wykazie jako Zamawiający”. Wykaz stanowi załącznik nr 5.
Potencjał techniczny
Nie ustala się szczególnego warunku w tym zakresie
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Nie ustala się szczególnego warunku w tym zakresie
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
– oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków we właściwym urzędzie skarbowym lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – załącznik nr 3;
– oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek we właściwym Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – załącznik nr 3.
– oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek we właściwym Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – załącznik nr 3.
Dodatkowe warunki
– pisemna oferta na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego;
– oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o treści zgodnej z załącznikiem załącznik nr 3;
– oświadczenie o braku powiązań osobowo kapitałowych z Zamawiającym – o treści zgodnej z załącznikiem nr 4;
– zaakceptowany wzór umowy stanowiący załącznik nr 2,
– oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o treści zgodnej z załącznikiem załącznik nr 3;
– oświadczenie o braku powiązań osobowo kapitałowych z Zamawiającym – o treści zgodnej z załącznikiem nr 4;
– zaakceptowany wzór umowy stanowiący załącznik nr 2,
Warunki zmiany umowy
Jak we wzorze umowy i treci zapytania ofertowego.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
– pisemna oferta na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego;
– oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o treści zgodnej z załącznikiem załącznik nr 3;
– oświadczenie o braku powiązań osobowo kapitałowych z Zamawiającym – o treści zgodnej z załącznikiem nr 4;
– zaakceptowany wzór umowy stanowiący załącznik nr 2,
– oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków we właściwym urzędzie skarbowym lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – załącznik nr 3;
– oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek we właściwym Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – załącznik nr 3,
– wykaz minimum jednegozamówienia o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł bruttow zakresie wymiany stolarki okiennej wykonanych w ostatnich 5 latach oraz oświadczenie, że zadania te zostały wykonane prawidłowo lub referencje potwierdzające prawidłowość wykonania w/w zadań. Wykaz powinien zawierać nazwę zadania (lub nazwę projektu), wartość zadania oraz nazwę, adres i numer telefonu Zamawiającego dane zadanie – w celu umożliwienia weryfikacji wykazu. Wykaz powinien zawierać klauzulę „Wyrażam zgodę na weryfikację podanego wykazu robót poprzez wystąpienie z zapytaniem do Podmiotów wskazanych w Wykazie jako Zamawiający”. Wykaz stanowi załącznik nr 5.
– oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o treści zgodnej z załącznikiem załącznik nr 3;
– oświadczenie o braku powiązań osobowo kapitałowych z Zamawiającym – o treści zgodnej z załącznikiem nr 4;
– zaakceptowany wzór umowy stanowiący załącznik nr 2,
– oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków we właściwym urzędzie skarbowym lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – załącznik nr 3;
– oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek we właściwym Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – załącznik nr 3,
– wykaz minimum jednegozamówienia o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł bruttow zakresie wymiany stolarki okiennej wykonanych w ostatnich 5 latach oraz oświadczenie, że zadania te zostały wykonane prawidłowo lub referencje potwierdzające prawidłowość wykonania w/w zadań. Wykaz powinien zawierać nazwę zadania (lub nazwę projektu), wartość zadania oraz nazwę, adres i numer telefonu Zamawiającego dane zadanie – w celu umożliwienia weryfikacji wykazu. Wykaz powinien zawierać klauzulę „Wyrażam zgodę na weryfikację podanego wykazu robót poprzez wystąpienie z zapytaniem do Podmiotów wskazanych w Wykazie jako Zamawiający”. Wykaz stanowi załącznik nr 5.
Zamówienia uzupełniające
Nie przewiduje się
Ocena oferty
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Kryteria oceny:
Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego, zgodnie z poniższymi kryteriami:
a) cena brutto – 80%
b) gwarancja – 20 %.
Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego, zgodnie z poniższymi kryteriami:
a) cena brutto – 80%
b) gwarancja – 20 %.
Szczegóły w zapytaniu ofertowym.
Wykluczenia
Do postępowania zostaną dopuszczeni Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu tj.:
a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia w terminie.
Z postępowania zostaną wykluczeni wykonawcy którzy nie spełnią warunków ninieszego zapytania ofertowego, ich oferta nie będzie odpowiadac treści zapyatnia ofertowego lub będa powiązani z wykonawcą.
a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia w terminie.
Z postępowania zostaną wykluczeni wykonawcy którzy nie spełnią warunków ninieszego zapytania ofertowego, ich oferta nie będzie odpowiadac treści zapyatnia ofertowego lub będa powiązani z wykonawcą.
Zamawiający – Beneficjent
Nazwa
WOJEWÓDZTWO LUBELSKIE – REGIONALNY OŚRODEK POLITYKI SPOŁECZNEJ W LUBLINIE
Adres
Diamentowa 2
20-447 Lublin
lubelskie , Lublin
Numer telefonu
815287650
Fax
815287630
NIP
7122837748
Tytuł projektu
Standardy w zakresie mieszkalnictwa wspomaganego dla osób chorujących psychicznie po wielokrotnych pobytach w szpitalu psychiatrycznym
Numer projektu
POWR.02.08.00-00-0021/17-00
Inne źródła finansowania
Projekt jest współfinansowany z budżetu Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego