Zapytanie ofertowe na roboty budowlane w postępowaniu prowadzonym zgodnie z zasadą konkurencyjności
- Zamawiający:
Charytatywne Stowarzyszenie Niesienia Pomocy Chorym MISERICORDIA
Siedziba: ul. Abramowicka 2, 20-442 Lublin
E-mail: [email protected]
- Przedmiot zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje w ramach realizacji projektu pn. „Standardy w zakresie mieszkalnictwa wspomaganego dla osób chorujących psychicznie po wielokrotnych pobytach w szpitalu psychiatrycznym”, przygotowanie projektu, a następnie wykonanie następujących prac remontowo-adaptacyjnych (dalej także jako „roboty”, lub „roboty budowlane”):
Zakres prac remontowo – adaptacyjnych
- Lublin, ul. Głuska 140
5 pokoi mieszkalnych z łazienkami (umywalka, sedes, kabina prysznicowa), pokój dzienny, kuchnia, jadalnia, pralnia, toaleta dla osób niepełnosprawnych (umywalka, sedes, kabina prysznicowa).
Roboty rozbiórkowe
Próby szczelności instalacji c.o. z rur z tworzyw sztucznych, ew. wymiana grzejników stalowych jedno i dwupłytowych wraz z zaworami
Próby z dokonaniem regulacji instalacji centralnego ogrzewania (na gorąco)
Izolacja rurociągów otulinami PE
Montaż listew naściennych, przypodłogowych mocowanych przez przykręcanie
Wykucie z muru ościeżnic
Rozebranie ścianek działowych
Rozebranie elementów podbudowy posadzki
Usunięcie z budynku oraz wywiezienie gruzu spryzmowanego oraz ziemi
Dostawa i montaż drzwi wewnętrznych i zewnętrznych (skrzydło, ościeżnica, klamka, wkładka)
Wykonanie podkładów betonowych, wylewek podłóg
Obudowa słupów stalowych płytami gipsowo – kartonowymi
Przebudowa ścianek wewnętrznych
Tynkowanie ścian
Zeskrobanie i zmycie starej farby
Położenie glazury i terakoty, paneli podłogowych
Wzmocnienie podłóg
Armatura łazienkowa (sedesy, umywalki, krany, kabiny prysznicowe, przyłącza)
Armatura kuchenna (umywalki, krany, przyłącza)
Malowanie ścian i sufitów
Remont instalacji wodnej i kanalizacyjnej
Remont instalacji elektrycznej, wyłączników, gniazdek, przewodów
Remont wentylacji
Demontaż starych drzwi wewnętrznych
Obniżenie powierzchni sufitowej wraz z oświetleniem
Montaż opraw oświetleniowych
Izolacja papą termozgrzewalną
Izolacja cieplna i przeciwdźwiękowa z płyt ze styroduru
Wykonanie gładzi
- Lublin, ul. Zdrowa 14
Minimum 2 łazienki, pralnia.
Przebudowa ścianek wewnętrznych
Tynkowanie ścian
Położenie glazury i terakoty
Armatura łazienkowa (sedesy, umywalki, krany, kabiny prysznicowe)
Malowanie ścian i sufitów
Remont instalacji wodnej i kanalizacyjnej
Remont instalacji elektrycznej wyłączników, gniazdek, przewodów
Remont wentylacji
Demontaż starych drzwi wewnętrznych
Montaż (skrzydło, ościeżnica, klamka, wkładka) nowych drzwi wewnętrznych
Usunięcie z budynku oraz wywiezienie gruzu spryzmowanego oraz ziemi
Zeskrobanie i zmycie starej farby
Montaż opraw oświetleniowych
Montaż opraw oświetleniowych
Izolacja przeciwwodna
Wykonanie gładzi
W/w zakres prac remontowo-adaptacyjnych nie wymaga pozwolenia na budowę oraz projektu budowlanego.
CPV:
45000000-7 – roboty budowlane
45400000-1 – roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45311200-2 – roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45211200-1 – roboty budowlane w zakresie domów dla osób wymagających wsparcia
71200000-0 – usługi architektoniczne i podobne
Projekt powinien być wykonany z uwzględnieniem informacji zawartych w zapytaniu ofertowym oraz po przeprowadzeniu wizji lokalnej.
W celu prawidłowego przygotowania oferty i realizacji prac, Zamawiający umożliwi Wykonawcy oględziny budynków.
Osobą upoważnioną do kontaktowania się z wykonawcami jest Arkadiusz Sadowski nr tel.: 603 918 147
Wykonawca udzieli na wykonane prace remontowo-adaptacyjne minimum 2 lat gwarancji, liczonej od dnia ostatecznego odbioru robót.
Istnieje możliwość udzielenia w okresie 3 lat, wykonawcy wyłonionemu w niniejszym postępowaniu, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych do tych, które stanowią przedmiot umowy, w wysokości nieprzekraczającej 50% wartości zamówienia określonego w umowie zawartej z wykonawcą, o ile te zamówienia są zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.
- Termin realizacji zamówienia i warunki płatności:
Rozpoczęcie realizacji zamówienia nastąpi w lutym 2019 r.
Wykonanie projektu nastąpi nie później niż do 15.02.2019 r.
Zakończenie całości zadania: nie dłużej niż do 31.03.2019 r.
Uwaga: Za dzień zakończenia zadania uznaje się dzień ostatecznego odbioru i przekazania przedsięwzięcia.
Płatność nastąpi przelewem na konto Wykonawcy w terminie 14 dni od dnia doręczenia faktury prawidłowo wystawionej po zakończeniu realizacji zadania. Zamawiający dopuszcza płatność częściową, najwcześniej w terminie 30 dni od dnia podpisania umowy zgodnie z przedstawionym zakresem wykonanych prac.
Kwota jaką Zamawiający dysponuje na sfinansowanie niniejszego zamówienia to 192 392,00 zł brutto.
- Miejsce realizacji zamówienia:
Lublin ul. Głuska 140 oraz ul. Zdrowa 14.
- Tryb postępowania.
Zamówienie prowadzone jest zgodnie z zasadą konkurencyjności.
- Warunki dopuszczenia Wykonawców do zapytania ofertowego.
- Do postępowania zostaną dopuszczeni Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu tj.:
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia w terminie;
- Wykonawcy przystępujący do zapytania ofertowego obowiązani są przedstawić:
- pisemną ofertę na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego;
- b. kosztorys z wyszczególnieniem kosztów przewidzianych materiałów budowlanych i podziałem na podstawowe zakresy robót;
- aktualny odpis z KRS lub z właściwego rejestru, w przypadku składania oferty przez Pełnomocnika – pełnomocnictwo w oryginale lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy;
- oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków we właściwym urzędzie skarbowym lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – załącznik nr 3;
- oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek we właściwym Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – załącznik nr 3;
- f. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o treści zgodnej z załącznikiem załącznik nr 3;
- oświadczenie, że Wykonawca nie został wpisany do KRD lub innego rejestru długów zgodnie z załącznikiem nr 3;
- oświadczenie o braku powiązań osobowo kapitałowych z Zamawiającym – o treści zgodnej z załącznikiem nr 4;
- i. zaakceptowany wzór umowy stanowiący załącznik nr 2;
- wykaz minimum jednego zamówienia o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto w zakresie budowy lub remontów budynków wykonanych w ostatnich 5 latach oraz oświadczenie, że zadania te zostały wykonane prawidłowo lub referencje potwierdzające prawidłowość wykonania w/w zadań. Wykaz powinien zawierać nazwę zadania (lub nazwę projektu), wartość zadania oraz nazwę, adres i numer telefonu Zamawiającego dane zadanie – w celu umożliwienia weryfikacji wykazu. Wykaz powinien zawierać klauzulę „Wyrażam zgodę na weryfikację podanego wykazu robót poprzez wystąpienie z zapytaniem do Podmiotów wskazanych w Wykazie jako Zamawiający.” Wykaz stanowi załącznik nr 5.
Uwaga: Złożenie oferty w niniejszym postępowaniu oznacza akceptację bez zastrzeżeń dokumentacji składającej się na zapytanie ofertowe, wraz z załącznikami. Złożenie oświadczeń lub dokumentów o treści niezgodnej ze stanem faktycznym może skutkować odpowiedzialnością karną z art. 297 kodeksu karnego (wyłudzenie zamówienia).
- Dopuszczalna liczba ofert składanych przez jednego Wykonawcę.
Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Organizator nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych ani wariantowych.
- Kryteria oceny oferty. Opis kryteriów.
Kryteria oceny:
Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego, zgodnie z poniższymi kryteriami:
- a) cena brutto – 80%
- b) gwarancja – 20 %
Sposób oceny:
- Cena
C = Cena oferty najtańszej / Cena oferty badanej x 80
- Gwarancja
Organizator wymaga udzielenia min. 2 lat gwarancji na wykonane prace budowlane. Dodatkowo punktowany będzie każdy dodatkowy pełny rok gwarancji, ale nie więcej niż do 5 lat gwarancji, w następujący sposób:
3 lata gwarancji = 10 pkt jednostkowych
4 lata gwarancji = 15 pkt jednostkowych
5 lat gwarancji = 20 pkt jednostkowych
Okres gwarancji podaje się tylko w pełnych latach.
Ostateczna liczba punktów zostanie obliczona przez podstawienie danych uzyskanych powyżej do następującego wzoru:
S = C + G
Gdzie:
S – oznacza sumę punktów uzyskanych we wszystkich kryteriach
C – oznacza liczbę punktów uzyskanych za cenę,
G – oznacza liczbę punktów uzyskanych za okres gwarancji,
Organizator jako najkorzystniejszą wybierze ofertę, która otrzyma największą zsumowaną liczbę punktów oznaczoną jako „S”
- Termin i miejsce składania ofert
Oferty należy składać do dnia 05.02.2019 r. do godz. 10:00 w Biurze Zamawiającego – adres: Charytatywne Stowarzyszenie Niesienia Pomocy Chorym MISERICORDIA, ul. Abramowicka 2, 20-442 Lublin.
Otwarcie ofert nastąpi dnia 05.02.2019 r. o godz. 11:00 w Biurze Organizatora – j.w.
Uwaga: Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia zapytania ofertowego bez podania przyczyn lub jego zamknięcia bez dokonania wyboru, zwłaszcza w sytuacji braku środków na sfinansowanie całego zadania. Zamawiający dopuszcza możliwość negocjowania ceny ostatecznej.
Lublin, dnia 18.01.2019 r.
Zapytanie ofertowe Misericordia
Załącznik nr 1 – formularz oferty