Zapytanie ofertowe na wykonywanie specjalistycznych usług fizjoterapeutycznych dla Zakładu Aktywności Zawodowej „Misericordia” w Lublinie
I Zamawiający:
Zakład Aktywności Zawodowej Misericordia w Lublini
Głuska 145 20-385 Lublin
tel./fax 81 75 195 01
zaprasza do złożenia oferty na wykonywanie specjalistycznych usług fizjoterapeutycznych dla pracowników zatrudnionych w Zakładzie Aktywności Zawodowej Misericordia
II Tryb:
Postępowanie o udzielenie zamówienia jest prowadzone na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy – Prawo Zamówień Publicznych ( Dz. U. z 2015r., poz. 2164 z późn. zm.), na podstawie Zarządzenia Dyrektora Zakładu Aktywności Zawodowej „Misericordia” w Lublinie .
III. Opis przedmiotu zamówienia:
1) Wykonywanie specjalistycznych usług fizjoterapeutycznych dla pracowników zatrudnionych w Zakładzie Aktywności Zawodowej Misericordia w Lublinie.
2) Liczba osób zatrudnionych w Zakładzie objętych rehabilitacją: ok. 35 osób ze znacznym bądź umiarkowanym stopniem niepełnosprawności, z różnymi schorzeniami i dysfunkcją narządu ruchu.
3) Ogólny zakres wykonywanych czynności:
a) Opracowanie planów rehabilitacji dla pracowników niepełnosprawnych zatrudnionych
w Zakładzie Aktywności Zawodowej Misericordia,
b) Opracowania: diagnozy stanu zdrowia osób niepełnosprawnych, zamierzonego celu indywidualnego programu rehabilitacji – spodziewanych efektów, opracowania harmonogramu działań rehabilitacyjnych,
c) Realizacja programów rehabilitacyjnych po zatwierdzeniu przez Dyrektora ZAZ Misericordia, w pomieszczeniach udostępnionych przez Zleceniodawcę,
d) prowadzenie fizjoterapii aktywizującej ruchowo osoby niepełnosprawne pracujące w Zakładzie Aktywności Zawodowej Misericordia oraz prowadzenie indywidualnych dopasowanych do rodzaju niepełnosprawności zajęć,
e) prowadzenie prelekcji z zakresu świadomości zachowania higieny osobistej pracowników oraz ergonomii w pracy,
f) prowadzenie ćwiczeń indywidualnych wg specjalistycznych metod fizjoterapeutycznych takich jak – PNF (Prioprioceptive Neuromuscular Facilitation), FDM (fascial dystorsion models), osteopatycznych technik manualnych skupionych na poprawie ich funkcjonalności,
g) prowadzenie ćwiczeń aerobowych oraz siłowych na sprzęcie dostępnym w ZAZ dla pracowników ZAZ,
h) prowadzenie rozmów wzmacniających motywację do pracy pracowników ZAZ Misericordia,
i) prowadzenie rehabilitacji mającej na celu aktywizowanie niepełnosprawnych oraz wspieranie ich niezależności w funkcjonowaniu społecznym.
4) Liczba godzin w planie na usługi w zakresie działań fizjoterapeutycznych i rehabilitacyjnych w miesiącu wynosić będzie około 80 godzin miesięcznie, w dniach i godzinach ustalonych przez Zleceniodawcę.
5) Zajęcia z zakresu rehabilitacji i fizjoterapii będą przeprowadzane dla osób indywidualnych, jak i grupowo.
6) Zapłata za usługi będzie dokonana bezgotówkowo przelewem bankowym na rachunek Zleceniobiorcy w terminie nie krótszym niż 21 dni od dnia dostarczenia potwierdzenia wykonania usługi na podstawie złożonego rachunku / faktury VAT wystawionej Zleceniodawcy po przedstawieniu załącznika rozliczenia godzinowego.
IV Termin wykonania zamówienia:
Wymagany termin realizacji zamówienia: od 01.02.2018r. do 31.12.2020r.
V Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
- a) Posiadania uprawnień do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi; Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty aktualny odpis
z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, - b) Posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Wykonawca celem wykazania spełnienia warunku zobowiązany jest załączyć do oferty dokumenty potwierdzające wykształcenie i przygotowanie zawodowe do wykonywania usług w zakresie rehabilitacji i/lub fizjoterapii, inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności, referencje z dotychczasowych miejsc pracy, w przypadku ich posiadania, a także udokumentować doświadczenie i staż pracy .
VI . Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami:
- a) Zamawiający dopuszcza porozumiewanie się: mailowo, w formie pisemnej. Dokumenty będą przekazywane drogą elektroniczną lub pocztową.
- b) Arkadiusz Sadowski – Dyrektor ZAZ Misericordia w Lublnie,/fax 81 75 195 01,
e-mail: [email protected]
VII Wykaz oświadczeń lub dokumentów, które muszą dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a) formularz ofertowy ( załącznik nr 1),
b) zaakceptowany wzór umowy ( załącznik nr 2),
c) życiorys (CV)
d) dokument potwierdzający wykształcenie i przygotowanie zawodowe do wykonywania usług w zakresie rehabilitacji i/lub fizjoterapii,
e) inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności,
f) referencje z dotychczasowych miejsc pracy, w przypadku ich posiadania,
g) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, bądź oświadczenie o nie prowadzeniu działalności gospodarczej.
VIII. Opis sposobu przygotowania ofert:
Wykonawca powinien przygotować ofertę w języku polskim na formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do Zaproszenia do złożenia oferty. Oferta musi być podpisana przez osobę lub osoby uprawnione albo upoważnione do występowania w imieniu Wykonawcy, przy czym podpis musi być czytelny lub opisany pieczątką imienną. Oferta powinna być dostarczona w formie elektronicznej (skan dokumentu przesłany na adres: [email protected]), lub pocztą do siedziby Zamawiającego, ul. Głuska 145, 20-385 LublinMiejsce oraz termin składania ofert:
a) Ofertę należy złożyć do Siedziby Zamawiającego do dnia 20.01.2018 r. do godziny 10.00.Decyduje data i godzina wpływu oferty do siedziby Zamawiającego. Oferty złożone po terminie nie będą uwzględniane.
b) Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
c) W toku dokonywania badania i oceny ofert, Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert.
IX Opis sposobu obliczania ceny:
Najniższa cena ofertowa brutto – waga 100%. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, zawierająca wszystkie wymagane załączniki złożona przez Wykonawcę spełniającego wszystkie warunki udziału w postępowaniu oraz zawierająca maksymalną ilość – 100 pkt. Pozostałe oferty otrzymają proporcjonalnie niższą ilość punktów.
X Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów oraz sposobu oceny ofert:
Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o następujące kryteria:
L.p. | Nazwa | Waga kryterium- ilość punktów |
1. | cena | 100 |
Razem: | 100 |
1) Kryterium Nr 1 cena oferty
C = ( Cmin / Cof) x 100
C – ilość punktów za cenę przyznanych danej ofercie.
Cmin – najniższa cena spośród wszystkich złożonych ofert,
Cof. – zaoferowana cena danej oferty
XI Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów w oparciu o ustalone wyżej kryteria.
XII. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli Zamawiający żąda wniesienia zabezpieczenia: Nie dotyczy
XIII. Istotne dla Stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy, w sprawie zamówienia publicznego, ogólne warunki umowy albo wzór umowy, jeżeli Zamawiający wymaga od Wykonawcy aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na takich warunkach:
- Zleceniobiorca nie może powierzyć wykonania przedmiotu zamówienia osobie trzeciej.
- Zleceniodawca odmówi wypłaty wynagrodzenia w sytuacji dwukrotnego rażącego naruszenia obowiązków oraz nie przestrzegania zasad moralnych zgodnych z normami społecznymi.
- Wszelkie zmiany postanowień niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy kodeksu cywilnego.
- Ewentualne spory wynikłe na tle realizacji niniejszej umowy rozstrzygać będzie właściwy dla Zleceniodawcy rzeczowo i miejscowo sąd.
- Zleceniobiorca ponosi odpowiedzialność materialną za powierzony sprzęt i urządzenia będące własnością Zakładu Aktywności Zawodowej Misericordia.
Arkadiusz Sadowski
Dyrektor ZAZ Misericordia
Załączniki: