Informacje o ogłoszeniu
Termin składania ofert
do dnia 05-04-2019
Numer ogłoszenia
1173726
Treść ogłoszenia została zmieniona
W zwiazku ze zmianą opisu przedmiotu zamówienia, wydłuż się termin składania ofert do dnia 05.04.2019 r. Zmiany dokonuje się w ogłoszeniu o zamówieniu.
Miejsce i sposób składania ofert
Otwarcie ofert nastąpi dnia 05.04.2019 r. o godz. 11:00 w Biurze Organizatora – j.w.
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
UWAGA: Przedmiary i plany budynku załączono do niniejszego postępowania. Przy wycenie zamówienia nie należy uwzględniać przedmiarów dotyczących klatki schodowej i korytarza. Te zakresy robót zostały wyłączone z zamówienia.
Kategoria ogłoszenia
Podkategoria ogłoszenia
Miejsce realizacji zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia
Cel zamówienia
Przedmiot zamówienia
Roboty ogólnobudowlane:
a) przebudowa istniejących pomieszczeń lekcyjnych na mieszkania chronione ze ściankami z płyt gipsowo kartonowych na ruszcie stalowym,
b) wymiana istniejących wykładzin w pomieszczeniach mieszkalnych i ogólnych z wyłączeniem komunikacji ogólnej,
c) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,
d) malowanie pomieszczeń i ułożenie glazury w łazienkach, kuchniach i sanitariatach,
e) roboty instalacyjne:
– instalacja wodno-kanalizacyjna sanitarna,
– instalacja elektryczna
I. Mieszkanie nr I na piętrze o pow. 55,67 m 2 z podziałem na dwa pokoje o pow.: 18,64 m2 i 18,61, kuchnia o pow. 6,61 m2, łazienka o pow. 3,18 m2, przedpokój o pow. 8,63 m2:
– wymiana stolarki okiennej (235 x 205 x 3 szt. ) (120x 2015 x 2 szt.)
– wymian stolarki drzwiowej 1 szt. (90 x 200)
1. Montaż ścianek działowych z karton gipsu na stelażu metalowym z wyciszeniem wełną mineralna grub. 5 cm,
2. Ułożenie wykładziny PCV (45,88m2),
3. Ułożenie gresu (9,97 m2),
4. Montaż nowej instalacji elektrycznej z podlicznikiem,
5. Wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjne,
6. Malowanie.
II. Mieszkanie nr II na piętrze o pow. 47,84 m2 z podziałem na: pokój o pow. 29,98 m2, kuchnia o pow.9,19 m2, łazienkę o pow.3,56 m2 i przedpokój o pow. 5,11m 2
– wymiana stolarki okiennej (235 x 205 x 3 szt.)
– wymian stolarki drzwiowej 1 szt. (90 x 200)
– zamurowanie otworu drzwiowego
1. Montaż ścianek działowych z karton gipsu na stelażu metalowym z wyciszeniem wełną mineralna grub. 5 cm
2. Ułożenie wykładziny PCV (35,09m2)
3. Ułożenie gresu (12,75m2)
4. Montaż nowej instalacji elektrycznej z podlicznikiem,
5. Wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjne,
6. Malowanie.
III Sala spotkań z rodzinami o pow. 49,33m2, zaplecze sali 17,19 m2
– wymiana stolarki okiennej 4 szt. (235 x 205),
– wymiana stolarki drzwiowej 1 szt. (90 x 200),
– malowanie Sali,
– ułożenie gresu w sali i zapleczu sali 66,52 m2,
– instalacja elektryczna,
– rozbiórka ściany działowej i montaż ścianki rozsuwanej mobilnej.
Kod CPV
Nazwa kodu CPV
Dodatkowe przedmioty zamówienia
45311200-2 – roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45211200-1 – roboty budowlane w zakresie domów dla osób wymagających wsparcia
Harmonogram realizacji zamówienia
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Wiedza i doświadczenie
Potencjał techniczny
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Dodatkowe warunki
Warunki zmiany umowy
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
a. pisemną ofertę na formularzu stanowiącym załącznik nr 1do zapytania ofertowego;
b. kosztorys z wyszczególnieniem kosztów przewidzianych materiałów budowlanych i podziałem na podstawowe zakresy robót;
c. aktualny odpis z KRS lub z właściwego rejestru, w przypadku składania oferty przez Pełnomocnika – pełnomocnictwo w oryginale lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy;
d. oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków we właściwym urzędzie skarbowym lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – załącznik nr 3;
e. oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek we właściwym Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – załącznik nr 3;
f. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o treści zgodnej z załącznikiem załącznik nr 3;
g. oświadczenie, że Wykonawca nie został wpisany do KRD lub innego rejestru długów zgodnie z załącznikiem nr 3;
h. oświadczenie o braku powiązań osobowo kapitałowych z Zamawiającym – o treści zgodnej z załącznikiem nr 4;
i. zaakceptowany wzór umowy stanowiący załącznik nr 2;
j. wykaz minimum jednego zamówienia o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto w zakresie budowy lub remontów budynków wykonanych w ostatnich 5 latach oraz oświadczenie, że zadania te zostały wykonane prawidłowo lub referencje potwierdzające prawidłowość wykonania w/w zadań. Wykaz powinien zawierać nazwę zadania (lub nazwę projektu), wartość zadania oraz nazwę, adres i numer telefonu Zamawiającego dane zadanie – w celu umożliwienia weryfikacji wykazu. Wykaz powinien zawierać klauzulę „Wyrażam zgodę na weryfikację podanego wykazu robót poprzez wystąpienie z zapytaniem do Podmiotów wskazanych w Wykazie jako Zamawiający.” Wykaz stanowi załącznik nr 5.
Ocena oferty
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego, zgodnie z poniższymi kryteriami:
a) cena brutto – 80%
b) gwarancja – 20 %
Sposób oceny:
a) Cena
C = Cena oferty najtańszej / Cena oferty badanej x 80
b) Gwarancja
Organizator wymaga udzielenia min. 2 lat gwarancji na wykonane prace budowlane. Dodatkowo punktowany będzie każdy dodatkowy pełny rok gwarancji, ale nie więcej niż do 5 lat gwarancji, w następujący sposób:
3 lata gwarancji = 10 pkt jednostkowe
4 lata gwarancji = 15 pkt jednostkowych
5 lat gwarancji = 20 pkt jednostkowych
Okres gwarancji podaje się tylko w pełnych latach.
Ostateczna liczba punktówzostanie obliczona przez podstawienie danych uzyskanych powyżej do następującego wzoru:
S = C + G
Gdzie:
S – oznacza sumę punktów uzyskanych we wszystkich kryteriach
C – oznacza liczbę punktów uzyskanych za cenę,
G – oznacza liczbę punktów uzyskanych za okres gwarancji,
Organizator jako najkorzystniejszą wybierze ofertę, która otrzyma największą zsumowaną liczbę punktów oznaczoną jako „S”
Wykluczenia
Zamawiający – Beneficjent
Nazwa
Adres
Diamentowa 2
20-447 Lublin
lubelskie , Lublin